Thursday 14 June 2012

perjuangan ISLAM itu paling penting

assalamualaikum sahabat2 sekalian...harap2 ada orang baca blog saya ni...x pandai pown nak berblog ni, tapi saya nak cube juga lah kan...hari tu saya dengan kawan saya subhi sempat pergi ke pesta buku di PWTC...tapi kan dalam kami otw gi sana kami mestilah jumpa denga BERSIH dulu...memang kami join lah...x kan nak lepaskan peluangkan merasai semangat perjuangan...belum tentu boleh dapat rasa di lain tahun...semasa kami dalam train tu kan...saya tanya lah salah seorang peserta perhimpuna BERSIH berbangsa cina...saya tanyalah 'mahu pergi BERSIH kah...then dia cakaplah ya...dia cakapdekat kami bahawa BERSIH kali ini yang terakhir sebab lepas ni x da BERSIH dah sebab kerajaan akan bertukar selepas PRU13 ni...saya pown mula2 x dapat tangkap, nasib baik kawan saya subhi tolong terangkan dekat saya...adoi...lambat pickup lah saya ni....tapi betul lah...best sangat bila tengok perjuangan orang MALAYSIA dalam menegakkan perjuangan tapi saya akan lagi2 dan sangat2 BANGGA dan BAHAGIA andai orang ISLAM mengangkat agama ISLAM ini ketahap yang paling tinggi

                                               suasana BERSIH

tapi kan wahai sahabat2 yang saya amat kagumi...bawalah dan perjuangkan lah agama ISLAM itu sendiri...jangan pernah takut dalam menegakkan kebenaran...biarlah kita terseksa di dunia yang bersifat sementara ini sebab pasti dan pasti ALLAH akan balas dengan beribu2 lagi kebahagian di akhirat sana...MEMEGANG ISLAM INI IBARAT MEMEGANG BARA API, DI PEGANG IA SAKIT DILEPAS IA PADAM...lihat, bertapa tingginya ISLAM ini...tiada lagi agama yang lebih tinggi melainkan agam ISLAM...

                                       ISLAM is the best way of life...ALLAHUAKBAR...

No comments:

Post a Comment

mesti anda minat ini..;)