Saturday 30 June 2012

hafiz ALI-IMRAN

semoga ALLAH ampunkan dosa saya dan dosa seluruh umat NABI MUHAMMAD S.A.W...pertama kali saya ingin nyatakan yang saya seorang yang x tahu ape2, seorang yang x pandai dan seorang yang lemah...semua makhluk adalah lemah dan yang MAHA BERKUASA hanyalah ALLAH S.W.T...saya tahu saya x mampu nak jadi seorang hafiz quran yang hafal 30 juzuk al-quran..tapi insyaALLAH saya akan cuba jadi hafiz ali-imran dengan izin ALLAH...saya akan pegang ali-imran ni dengan sebaiknya...semoga ALLAH permudahkan segala urusan saya...saya nak jadi imam keluarga saya...memimpin keluarga saya bertemu dengan pencipta kita ALLAH...semoga ALLAH redha saya dan semua hambaNYA...n_n

                                      kami hamba-Mu yang lemah ya ALLAH...ampunkanlah kami...

No comments:

Post a Comment

mesti anda minat ini..;)