Sunday 18 December 2011

semangat yang membara

camne nak mulakan ye....kira dah mula lah nh...so amcam dunia sekarang....makin ok ke x kita kena teruskan gak...kadang aku semangat nak update blog but kadang rase malas pulak...ari nh semangat pulak sebab aku baca blog fatimah syarha....jadi aku semangat lah pulak nak update....siapa yang x nak jadi baik kan...sejahat2 manusia pown akan cubenak jadi terbaik...nak berubah jadi baik nh ALLAH kan permudahkan...sama ada korang nak percaya atau x terpulang lah...macam kata kad wardina saffiyah lah...kalau kita nak jadi baik nanti ALLAH akan hantar orang yang baik2 je dalam hidup kita...jadi aku suke ngan ayat kak nh...doakan kita semua agar jadi umat nya yang sentiasa menuju kepada kebaikan...
                                               sahabat sejati memang susah nak dicari kan...

jadi sapa yang kena mulakan dulu dalam menuju kearah kebaikan tu...kitalah yang akan menetukan diri kita sendiri...usaha menuju ALLAH...selalau ulama kata MUJAHADAH ITU PAHIT PADA AWALNYA TAPI PAHIT PADA AKHIRNYA SEBAB SYURGA TERLAMPAULAH INDAH...ya ALLAH,permudahkan lah kami dalam menuju jannah-MU...doa dari seorang sahabat kepada sahabatnye terlampau lah indah...kalu sahabat kita dengar doa kita nescaya kita akan menangis...disampin doakan mak ngan ayah kita kita doalah tuk sahabat kita gak...aku sayang kawan2 kat sekolah kebangsaan sungai binjai,SEPINTAR n IIUM...t saya post lagi law ade peluang....salam mujahadah....n_n

No comments:

Post a Comment

mesti anda minat ini..;)